Medewerker Administratie/Backoffice
Welkom in de wereld van Norske!
Norske Noorwegen Reizen is een zelfstandige reisorganisatie gespecialiseerd in het verkopen van winter – en zomer reizen naar Noorwegen en dat al 68 jaar lang! Daarnaast zijn wij sinds 1991 officieel agent voor Hurtigruten (de postboot langs de Noorse kust). Hurtigruten organiseert tevens unieke expeditie cruises. Als gevolg daarvan is ons aanbod sinds een aantal jaren uitgebreid met bestemmingen als Antarctica, Alaska, Groenland, IJsland, Spitsbergen en Midden- en Zuid-Amerika. Ons bedrijf is gevestigd in een prachtig en sfeervol pand in Heemstede. Ons enthousiaste team bestaat momenteel uit 17 medewerkers en kantoorhond Beau. Alle reizen worden van A tot Z door onszelf ingekocht, samengesteld en georganiseerd. De verkoop geschiedt zowel direct als via de reisbureaus en zelfstandig reisagenten.
Kom jij tot jouw recht bij een gespecialiseerde reisorganisatie, waarbij je jouw administratieve vaardigheden optimaal kunt benutten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Ter uitbreiding van ons team zoeken wij een enthousiaste en servicegerichte collega voor de functie van;
Medewerker Administratie/Backoffice, min 24 uur
Hebben we een match?
Wij zoeken een enthousiaste en flexibele medewerker voor onze afdeling Administratie/Backoffice waar je je bezig gaat houden met de administratieve afhandeling van de boekingsaanvragen in de ruimste zin van het woord. Jij bent de schakel tussen de afdeling Verkoop en onze samenwerkingspartners in bovengenoemde bestemmingen. Wij zoeken een echte duizendpoot die het leuk vindt om in drukke periodes ook de afdeling Verkoop te ondersteunen bij het calculeren van offertes.
Onze ideale kandidaat:
- Heeft minimaal een afgeronde MBO-opleiding in de richting van toerisme of administratie
- Heeft bij voorkeur enkele jaren werkervaring opgedaan in de reisbranche
- Is handig met MS Office en automatiseringssystemen
- Heeft goede IATA-kennis, een absolute must!
- Is proactief, servicegericht en goed analytisch onderlegd
- Kan het werk goed organiseren en is zorgvuldig
- Kennis van het backoffice systeem GRIP van 1TIS is een pré
- Is bereid om naast de contracturen extra op zaterdagen te werken indien nodig
- Heeft een goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift
- Is woonachtig in de omgeving Heemstede en beschikbaar voor minimaal 24 uur.
Takenpakket
- Het zelfstandig inboeken van alle reisonderdelen van een boekingsaanvraag in ons backoffice systeem.
- Het tijdig aanvragen van accommodaties bij de diverse leveranciers en zorgdragen voor een vlotte terugkoppeling naar de afdeling Verkoop.
- Het ondersteunen van de afdeling Verkoop bij het maken van vlucht, hotel, auto, trein en bootreserveringen en het zorgdragen voor de bijbehorende administratieve taken.
- In drukke periodes ondersteun je de Afdeling Verkoop bij het calculeren van reizen, werk je offertes uit, verstuur je deze naar de klant en volg je dit zorgvuldig op.
Aanbod
Een uitdagende functie bij een gespecialiseerde reisorganisatie met een leuke en informele werksfeer. Wij bieden een marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden conform CAO Reisbranche.
Geïnteresseerd?
Voldoe je aan bovenstaand profiel en ben je geïnteresseerd in deze functie? Aarzel dan niet langer en solliciteer bij Norske! Wij zien graag je motivatie (voorzien van je C.V. en foto) vóór 01/09/2022 tegemoet!
Norske Noorwegen Reizen BV
T.a.v. De heer D.H. van Kooi
Herenweg 64
2101 ML Heemstede
E-mail: ln.ek1695530997sron@1695530997iookn1695530997avkci1695530997d1695530997
Telefoon: 023-528 98 56
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.